woensdag 2 oktober 2013

Simplicity & MeMade rok

In de nieuwe Simmplicity Naaimode staan een paar modellen die ik graag wil maken.
Ik ben begonnen met het voorpagina model en hoewel het heerlijk zit is het meer geschikt voor iemand met wat meer bovenwiidte :)
Daarna wilde ik model shirt13 en rok 15 maken. Het t-shirt is maat 38/40 en valt ruim. Zoals gebruikelijk ruzie met de halsbies die onder de naaimachine in een soort dropveter veranderde...
Toen ik de rok wilde gaan knippen kwam ik tot de ontdekking dat ik op de markt geen 1.50 m stof had gekregen maar 1.25 :(
Aangezien ik toch een rok bij het shirt wilde maken heb ik een bestaande rok opgemeten en op goed geluk na  geknipt. Al met al ben ik wel tevreden, het zit lekker en ik vind de kleuren wel "herfstig".

Tshirt aus der neue Simplicity meine Nähmode, Rock eigener Schnitt weil ich nicht genügend Stoff hätte für
Model 15.








Nog veel meer zelfgemaakt kleding is hier  te zien.

3 opmerkingen:

  1. Was eine schöne Farbe für dich! Steht dir ausgezeichnet!
    Lieben Gruß, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige Combinatie een je ziet er helemal goed uit :-D
    Groetjes!
    Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ich finde auch.. das sieht super klasse aus!!!!!
    Danke für deinen lieben Kommentar!!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen